Help, ik heb een vraag!
Waarschijnlijk staat hieronder het  antwoord.

Voor de ouders:

1. Ik kan niet inloggen, wat nu?
Neem dan contact met ons op via info@flitzer.nl en vermeld duidelijk:
– Naam van je kind
– School van je kind
– Klas van je kind
– Inlogcode van de kaart
– Je telefoonnummer
– Je email adres

2. Waarom kan ik geen groepsfoto digitaal bestellen?
Helaas kun je de groepsfoto niet digitaal bestellen vanwege de verspreiding hiervan.
Je begrijpt dat als 1 ouder deze foto bestelt, deze naar de hele klas verspreid zou kunnen worden. We hopen op je begrip hiervoor.

3. Er is geen portretfoto gemaakt, maar ik wil wel graag de groepsfoto bestellen. Kan dat?
Ja dat kan. Mail ons met deze vraag op info@flitzer.nl en we sturen je een inlogcode van jouw groep toe.
Vermeld duidelijk alle gegevens die we bij punt 1 vragen.

4. Hoe lang kan ik de foto’s bestellen
Je kunt de schoolfoto’s bestellen tot 3 maanden na ontvangst van je inlogkaart.
Daarna is het NIET meer mogelijk de foto’s te verkrijgen, wees alert en op tijd!

5. Is er een kleding voorschrift voor de kids?
Wij vinden het vooral belangrijk dat kinderen zichzelf zijn, en kleding aan hebben die ze mooi vinden of ze mooi staat. Het kan wel soms zijn dat ruitjes of dunne streepjes iets vervormen op beeld (moire effect), dit zou je daarom het beste kunnen vermijden.

6. Mijn kind was ziek op de fotodag. Kan ik toch een foto krijgen?
Wij komen helaas niet terug voor zieke kinderen. De ouders kunnen wel altijd zelf contact met ons opnemen, zodat ze onze studio in Weert kunnen bezoeken om de schoolfoto’s alsnog te laten maken.
Dit geldt NIET voor een foto overmaken omdat hij niet mooi genoeg wordt gevonden

7. Wij zijn gescheiden, kunnen we onafhankelijk van elkaar foto’s bestellen?
Je kunt iedereen die eventueel foto’s wilt nabestellen dezelfde inlogcode geven. Iedereen kan nu apart bestellen en apart betalen.
Heb je geen contact onderling, neem dan even contact met ons op via info@flitzer.nl. We kunnen dan een nieuwe inlog code voor je aanmaken.

8. Hoe ontvang ik de digitale foto die ik heb besteld?
Na betaling ontvang je de digitale link waarmee je de foto kunt downloaden in je mailbox.

9. Hoe groot is mijn digitale bestand?
2500 x 2500 pixels

Nog vragen?
Wij zijn te bereiken via mail op info@flitzer.nl
Omdat we veel op pad zijn om te fotograferen, kan het enkele dagen duren voor je antwoord krijgt.
We hopen op je begrip en geduld.

____________________________________________________________________________________________

Voor de school:

In welke periode kunnen de foto’s het beste worden gemaakt?
Dat maakt helemaal niets uit voor ons, de fotoshoot kan het hele jaar door worden ingepland. De periodes in het begin en het einde van het schooljaar zijn zeer gewild, dus wees er snel bij om een goede datum voor u school te prikken! Boek je de schoolfotograaf na de zomervakantie, dan zijn de kinderen lekker gebruind, en zijn de foto’s makkelijk bruikbaar voor bijvoorbeeld de klassenlijsten of leerlingen administratie. Wij vinden dit een aanrader.

In welke regio komen jullie fotograferen?
Onze studio is gevestigd in Weert. We fotograferen vooral op scholen in Limburg en Noord Brabant, maar bij aanvraag komen we ook graag jullie kant op!

Met hoeveel schoolfotografen werken jullie?
Wij werken met 2 vrouwelijke fotografen en 2 mobiele studio’s.

Geïnteresseerd in onze schoolfotografie?
Neem contact op via info@flitzer.nl, dan zullen wij met liefde de mogelijkheden en jullie wensen bespreken!

Neem contact op

Vul onderstaande gegevens in dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Niet leesbaar? Verander tekst. captcha txt
0

Typ uw zoektermen in. Druk op enter om te zoeken

instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
Share